Branded content
Lang erfaring med å produsere sponset innhold for Finansavisen, Teknisk Ukeblad, Digi, E24, med flere.
Vår spesialitet er å forstå våre B2B-kunder og hvilken verdi de kan bringe til sine kunder. Rundt dette skaper vi godt innhold og spennende historier i alle mulige formater:
Lang erfaring med å produsere sponset innhold for Finansavisen, Teknisk Ukeblad, Digi, E24, med flere.
La oss hjelpe deg med å fornye webben deres. Vi har stått for innholdsdelen i en rekke B2B webprosjekter, og har også unntaksvis påtatt oss hele webprosjekter, i tett samarbeid med våre partnere og underleverandører.
Bygges fortrinnsvis på HubSpot.
Vi har en av Norges flinkeste B2B-videojournalister i stallen!
Vi trives i Excel og har lang erfaring både med å skape norske utgaver av internasjonale undersøkelser og å skape eget kvalitetsinnhold som setter dagsorden.
I samarbeid med underleverandører tar vi animasjoner fra idéstadiet til ferdig levert! Kontakt oss for referanser.
Til egen plattform eller LinkedIn. Vi produserer mange hver uke.
Snertne statusoppdateringer, administrasjon og rapportering. Vi kan være deg i sosiale medier i hele Norden og engelskspråklige land, eller vi kan ta en kjapp korrektur...
Tekster til Google-annonser eller sosiale medier-annonser
Vi kan både drifte og levere innhold
Kanskje dette er noe vi kan snakke om?
Hvilke KPI-er har markedsavdelingen, hvordan viser den sin verdi i organisasjonen?
Hvordan vet dere hvilken markedsføring som virker?
Hvordan jobber salgsavdelingen med de leadene som dere får inn?
Hvordan holder dere leadene varme?
Vet dere nok om de dere selger til - personas?
Hvordan er kjøpsprosessen?
Hvilken teknologi og løsninger er "nice-to-have" og hva er essensielt for at dere lykkes om tre år?
Har dere kontroll på GDPR?
Eller på innholdssiden:
Hvordan skriver jeg innlegg på Facebook eller LinkedIn som skaper klikk og engasjement?
Hvilke typer innhold bør jeg investere i?
Hvilke kanaler skal jeg bruke?
Hvordan skriver jeg blogginnlegg som konverterer?
Hvordan får jeg kolleger til å spre innholdet vårt?
Brand journalism er noe av det råeste som finnes av content marketing. Kos deg med vår e-bok, som går gjennom de beste norske og internasjonale eksemplene.