Derfor trenger alle en god brief
Har du noen gang leid inn en skribent og vært misfornøyd med resultatet? Kanskje var det ikke hennes eller hans feil. Her er noen ting du må passe på...
Journalistene har mindre tid og anledning til å gå i dybden og gjøre spesialisert stoff
– hver sak må favne bredest mulig, og da er det gjerne mange nyanser som
forsvinner på veien.
Konsekvens: Hvert avisoppslag blir dyrere for kunden, i hvert fall målt pr. leser,
kanskje også i tid og kroner. Derfor mener vi at en god sjekkliste og måter å underbygge medieoppslaget på i andre kanaler, kan være svært effektivt for kundene.
Om du ønsker å lese mer om hvert av punktene, kan du laste ned en pdf av presentasjonen.
Har du noen gang leid inn en skribent og vært misfornøyd med resultatet? Kanskje var det ikke hennes eller hans feil. Her er noen ting du må passe på...
Det er supert å komme i avisen, i hvert fall når det er hyggelig og planlagt. Men når du først er på trykk, kan noen svært enkle grep skape mye...
Idé-tørke er like vanlig som det er farlig for bloggen deres. Nøkkelen til en levende blogg er å besvare alle spørsmålene som kunden lurer på når de...